lørdag den 19. maj 2012

stiletter.

hej alle som jeg har nævnt i et tidligere opslag er jeg totalt vild med stiletter og kan ikke få nok!!!!!
jeg har lige for en måned siden købt et nyt par der er 12 cm. jeg synes de er SÅÅÅ fede, hvad synes i om dem??


jeg er også ved at spare op til et andet par stiletter jeg har set som jeg forguder! de kan købes i TREND og koster 300 (men venter på min løn) de er 10-12 cm og så kan de fås i sort, hudfarved og nogen med glimmer og en masse andre!

men ja jeg elsker stiletter så send mig gerne nogen billeder af jeres yndlingspar enten nogen i har eller nogen i gerne vil have......der er sikkert også mange er jer der kender mærkerne: Christian Louboutin og Jeffrey campbell.......jeg elsker de 2 mærker men de koster desværre bare også rigtig mange penge :(   hvad synes i om dem, er det nogen i ville gå i?




Christian  louboutin:
















Jeffrey campbell:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar