onsdag den 30. maj 2012

Frisør?!?! :S


 Hej alle!
som mange i min alder nok er er jeg meget i tvivl om hvilken uddannelse jeg skal have hvad jeg vil være osv. jeg har altid gerne ville være noget inde for mode verdenen...mit aller største ønsker har altid været at blive designer.....men det er en meget hård branche og den er meget svær at komme ind i og bliver derfor nød til at overvejer andre muligheder (selvfølgelig man skal jo altid have en såkaldt A-plan hvilket er en største ønske også en B- og måske C-plan som er hvad du ihvertfald har mulighed for!) og på det sidste er jeg meget begyndt at sidde hår på mine veninder og lægge deres make-up også tage billeder af dem! ;) så nu er jeg begyndt at "brænde" for det også! så er begyndt at overveje at blive frisør/stylist! men som mange siger og hvad jeg også ved så er det et meget fysisk hårdt job da man skal kunne stå op i lang tid osv.... men hvad gør man så for jeg har i forvejen skrøbelige knæ på-grund af skade! men gider ikke ende med at vågne hver morgen og ikke gide på arbejde så PLEAS hjælp mig med alternativer bliver nød til at overveje mine muligheder nu inden det er forsent! men vil også gerne lige høre jeres mening om mine evner som "frisør" så jeg ligger lidt billeder ind af det hår jeg har lavet! og har selv taget alle billederne og sat alt håret! så vil gerne høre jeres mening om det :)
knus mig med drømmen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar