lørdag den 19. maj 2012

HJÆLP..... billed redigering

Hej alle.
her til jul fik jeg en RIGTIG lækker julegave...jeg fik det her rigtig gode kamera, som jeg har brugt utrolig meget men når man tager billeder skal de jo også redigeres og her indtil for en måned siden brugte jeg picnik som var et rigtig godt program men det har de lukket og lige nu har jeg ikke rigtig noget program at redigere billeder i.....kender i et godt og nemt et? så vil jeg MEGET gerne høre fra jer.....
knus! <3

der kommer lige lidt redigerede billeder!























hvad synes i om ideerne til billederne ??? <3
det er mig på alle sammen....af egne ideer

4 kommentarer:

  1. Hey, først vil jeg sige fed blog, og fede billeder :)
    Derefter vil jeg sige at du kan hente picasa gratis til din computer og der er der en mulighed der hedder rediger i creative kit/picnik, det er lidt forskelligt har jeg fundet ud af men uanset om der står creative kit eller picknik er det, det samme du kommer ind på og det er alle de dejlige funktioner man kender fra Picknik :) Har selv brugt det til at redigere mine billeder, er lidt af en fotonørd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :) tusind tak er dejligt at høre der er nogen der gider følge med! ;)
      og jeg har picasa men jeg kan ikke komme ind i picnik den vej ! :) men ellers tusind tak for hjælpen! :)

      Slet
  2. Hey du! Jeg sad lige og storkede din blog, da jeg så dette indlæg. Jeg var selv ude for dette problem da picnik lukkede. Jeg har nu fundet et erstatningspogram, som hedder "pikmonkey". Du har sikkert fundet et andet pogram at redigere i, men jeg ville lige dele siden med dig;)
    ps. hvis du har tid, ville jeg være glad, hvis du lige kiggede forbi min blog:)

    -alberte

    SvarSlet
  3. ja tak, men har selv fundet det program men ellers tak :)

    SvarSlet