fredag den 25. maj 2012

The hunger games..

Hej alle jeg er lige blevet færdig med den første af de 3 bøger i serien "the hunger games" som i sikkert alle har hørt om da den første bog der lige er blevet filmatisered, køre i biograferne lige nu...jeg har desværre ikke selv set den i nu men har planer om at jeg skal for bogen har overrasket mig meget positivt jeg lånte den af en af mine veninder i onsdags (en lille reklame for hendes blog: http://bloglrke.blogspot.com/  Facebook: http://www.facebook.com/LaerkesBlogD) men ja som sagt så lånte jeg dem af hende. Jeg plejer at gå død i bøger halvvejs og især i nogen der har mere end 200 sider! men nu har jeg læst en bog på 395 sider på 2 dage.....jeg synes selv det er meget godt og er allerede gået igang med 2'eren....men ja det jeg egentlig ville er at anbefale dem til jer! synes helt klart i skulle overveje det! Det er helt klart tiden værd synes jeg!!


1 Dødsspillet:                                                                                2 Løbeild:                                                                                       3 Oprør:
 

Knus og god læselyst:
mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar