søndag den 17. juni 2012

Shopping!!

hej alle.
jeg havde en mega fed dag i fredags.. jeg var på dyreskue i odense med min klasse! også var jeg ude at shoppe med en veninde, vi havde en mega hyggelig tur og jeg fik da også købt lidt!!

jeg købte:
et par kilehæls-sko fra mærket defeeter










et par klipklapper fra H&M









nogen falske øjenvipper (Til fotografering)
nogen øreringe med fjer
2 mega seje neglelakker! den ene sådan en top coate som gør at neglelakken blive mat og den anden en hvor der hvis du holder en magnet hen over kommer et mønster i! de er begge 2 mega seje ligger et billede ind senere af hvordan de ser ud!

og så siger jeg lige undskyld det var meningen jeg ville have lavet det her opslag igår men der sagde min mor jeg skulle rydde op så fik desværre ikke tid! :(

K H
Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar