søndag den 10. juni 2012

Rock under broen 2012.

hej alle.
nu kom der jo ikke nogen indlæg ind igår da jeg var til Rock under broen, også så jeg selvfølgelig fodbold om aftenen Fuck det var godt klaret!!!
men ja jeg havde en VILDT fed dag på trods af regnen, jeg ende også med at blive lidt gennemblødt osv. men hvad så!.. Medina var den første vi gad og høre og hun gik på kl. 11 også tog vi hjem derfra omkring kl 17 så vi var hjemme til fodbold...

i løbet af dagen nåede vi at se: medinaRasmus SeebachKato (som havde en masse kunstnere med som bla.: electric lady labM C Clemmens, Brandon Beal (kom hele vejen fra New York),jon nørgaard, jeremy carr (også fra New York)), vi så også Burhan G (fuck han er lækker (han smed trøjen ikke et dårligt syn vil jeg lige sige)) en vildt fed dag!!! 


Knus
Pauline















Ingen kommentarer:

Send en kommentar