tirsdag den 24. juli 2012

DIY: bandeau top.

hej alle, den ene DIY kommer idag, også kommer den anden nok i morgen! :)

men idag er det på en så kaldt bandeau top, som er en lille top til at dekorere med hvis du har en nedringet trøje på det ens bh ellers ville kunne blive set! <3

Det er en jeg har købt i monkey          
Den jeg selv har lavet



Du starter med at finde en t-shirt lige meget farve og mønster, men helst uden syninger i siden! 

klipper du det nederste af så du har den dobbelte størrelse end hvad selve toppen bliver..
så folder i det sammen som jeg har gjort her!!
jeg har valgt at male på mit stof fordi det bare var sort,
 men det er helt op til jer!

Så skal i sy langs hele den åbne side,
men lade de korte sider være åbne!



Når i så har gjort det så vender i vrangen ud på det så i har en "lukket" rektangel.




Så skal i "twiste" stoffet
 så det får en lille fold på midten som så bliver det midterste ved jeres bryst

så skulle det gerne se ud noget i retning af det her!





så har i et lille "valg" som er at sy det twistede sammen så det bliver ved med at se sådan ud! men i må  IKKE sy igennem det øverste lag stof, man må endelig ikke kunne se at det er blevet syet!



Det allersidste i skal er at måle den rundt om jer selv også sy enderne sammen!...<3

og voila jeres helt egen  bandeau top.....


Hvis i vil se en video af hvordan jeg har gjort det så kommenter det her opslag!

Og hvis der er nogen der prøver så send gerne et billede! <3

Knus Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar